Jump to content

? servers

? players online

I'm leaving...again

Recommended Posts


  • Content Count:  4123
  • Joined:  05/20/07
  • Status:  Offline

So leaving for a second time already? It's always good to stay and work through things rather than be a martyr. It's pretty immature to go out this way to be honest. Leaving does nothing to help your cause but staying and working through it would.

 

I'm also doing a steam friends clean up tomorrow, so I'm only going to keep people who inspire me, no offence to the rest.

 

Seems more ego than anything else so see ya.

Link to comment
Guest Smiley :]

Saxe, jeg har vært her i noen knappe måneder, og jeg føler allerede at SG er en del av meg. Du har vært her i hva, fire år? Skal du plutselig trekke deg nå, fordi du mener at måten det blir styrt strider med dine personlige meninger? Du må tenke på hva som er best for SG som et fellesskap, ikke urettferdighet i ett enkelt tilfelle. Jeg vet det ikke er derfor du dro, men forsatt. Saxe.. Jeg elsker deg mann, og jeg støtter 100% uansett, men det tilsier ikke at jeg er enig i det du gjør. Jeg syns det er både idiotisk, absurd og umodent å dra pga. uenigheter, og at du har tatt dette alt for langt. For å være ærlig ville jeg heller sett at du tenkte lenger enn som så, og ble fordi du setter pris på alle de du har blitt kjent med her. Meg inkludert.

  • Like 2
Link to comment

  • Content Count:  2947
  • Joined:  06/07/10
  • Status:  Offline

;602834']Saxe' date=' jeg har vært her i noen knappe måneder, og jeg føler allerede at SG er en del av meg. Du har vært her i hva, fire år? Skal du plutselig trekke deg nå, fordi du mener at måten det blir styrt strider med dine personlige meninger? Du må tenke på hva som er best for SG som et fellesskap, ikke urettferdighet i ett enkelt tilfelle. Jeg vet det ikke er derfor du dro, men forsatt. Saxe.. Jeg elsker deg mann, og jeg støtter 100% uansett, men det tilsier ikke at jeg er enig i det du gjør. Jeg syns det er både idiotisk, absurd og umodent å dra pga. uenigheter, og at du har tatt dette alt for langt. For å være ærlig ville jeg heller sett at du tenkte lenger enn som så, og ble fordi du setter pris på alle de du har blitt kjent med her. Meg inkludert.[/quote']

 

i google translated and thats very thoughtful Smiley :]

Link to comment

Reply to Thread

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...